Hammerfestskolen

Ressurssider for Hammerfestskolen

OVERVIEW

The site hammerfestskolen.no presently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have downloaded one page within the web page hammerfestskolen.no and found twenty-one websites interfacing with hammerfestskolen.no.

HAMMERFESTSKOLEN.NO TRAFFIC

The site hammerfestskolen.no is seeing diverging levels of traffic throughout the the year.
Traffic for hammerfestskolen.no

Traffic ranking (by month) for hammerfestskolen.no

Traffic ranking by day of the week for hammerfestskolen.no

LINKS TO HAMMERFESTSKOLEN.NO

Akkarfjord skole

Fokus på læring - trygghet for alle. Akkarfjord skole var ansvarlig for arrangementet i samarbeid med filmskaper Maida Hals. Snart feirer vi filmpremieren i Akkarfjord.

Baksalen skole

Nå kan du melde fra om krenkelser og mobbing via hjemmesiden vår. Gjenglemte klær på Baksalen Skole. Vi har samlet sammen gjenglemte klær på skolen. Gjenglemte klær settes frem på Åpen Dag, tirsdag 13. Ta en titt dersom ditt barn savner et plagg eller flere.

Daltun skole

Generell info - rutiner og skjema. Endelig har Hønseby fått mobildekning. Åpningen av mobilnettet ble høytidelig markert på Daltun skole mandag 26. februar, med snorklipping av ordfører Alf E. Jakobsen og dekningsdirektør i Telenor Bjørn Amundsen. Trivselsombudet i Hammerfest kommune har som målsetting å fremme og medvirke til trivsel i barnehage og skole. Trivselsombudet er en nøytral part som foreldre og barn kan ta kontakt med for å få hjelp i saker hvor eleven opp.

Fjordtun skole

Sammen med Rodrigo fra Den kulturelle skolesekken gikk 7. trinn til verks på klatreveggen onsdag 21. Klassen var ute og spraymalte hele dagen. Informasjon til foresatte og ungdom om ungdataundersøkelsen i Hammerfest 2018. I forbindelse med storsamlingen i dag vil det bli mulig å parkere mellom Breidablikkhallen og skolen. Skiltet skal dekkes til i perioden 17-20.

Fuglenes skole

Endelig noen ord fra Fuglenes skole og sfo. Vi fikk ønske fra 4. trinn om å legge ut oppskrifta på hjemmesida. Der er det vel 20 påmedte . Der fortsatt noen ledige plasser.

Hammerfest Vo-senter

Læreverk med oppgaver, oppslagsverk, info m. HVO april 2008 - endelig nye lokaler. Vi gjennomfører prøven 14 mai. 16 april er siste sjanse. Fredag 1 desember gjennomfører vi samfunnskunnskapsprøve og statsborgerprøve. Det er kun 9 plasser. Påmelding til norskprøve er fra 11 - 20 oktober kl 15.

Reindalen skole

Elevens skolemiljø og rett til å klage. Handlingsplan mot mobbing, forebyggende del. Plan mot mobbing i Hammerfest kommune. Felles turdag for hele skole onsdag 27. Infoen blir også sendt ut som ranselpost i neste uke. mai-frokost! Trykk les mer for mer informasjon. Inntektene fra adventskalenderne ved Reindalen skole gikk i år til det lokale Røde kors.

WHAT DOES HAMMERFESTSKOLEN.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of hammerfestskolen.no Mobile Screenshot of hammerfestskolen.no Tablet Screenshot of hammerfestskolen.no

HAMMERFESTSKOLEN.NO SERVER

We caught that a lone page on hammerfestskolen.no took one thousand seven hundred and seventy-one milliseconds to come up. We could not detect a SSL certificate, so therefore we consider hammerfestskolen.no not secure.
79.125.122.96

We detected that hammerfestskolen.no is operating the Apache operating system.

Hammerfestskolen

Ressurssider for Hammerfestskolen

PARSED CONTENT

The site states the following, "Du har rett til et skolemiljø som er godt og trygt! Hammerfest kommune har en trivselskontakt som skal bidra i forebyggende og avhjelpende arbeid i barnehager og skoler i forhold til læringsmiljø, trivsel og mobbing." I noticed that the web page said " Informasjon til barn, unge og foreldre om mobbing og rettigheter." They also stated " Registrer deg her og motta varsel på e-post når noe nytt legges ut på Hammerfestskolen. Fødselsnummer er ikke sensitiv personopplysning." The meta header had Hammerfest ressurssider skole as the first keyword.

SEE MORE WEB PAGES

Hammerfest Vo-senter

Elternverein GTVS Hammerfestweg 1

Zum Inhalt nach unten scrollen.

HAMMER FIBER Internet. TV. Phone.

Internet, TV and Phone. Internet, TV and Phone. I have never had any issue bandwidth. Keep up the great work and service. Find out if service is available in your area! To do them all? .

Hammer Fight

Please verify your email by clicking the link we sent to . Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more. Good Times in Dark Ages. Gods of Rock n Roll. THE Rock debut 2016! .

HAMMER THONGS

Wednesday, March 14, 2018. A man must suddenly face his trial balance, his viperish authority now reduced by fear and crushing anxiety, an automaton now unable to suppress his human nature.